23 JUL 2019, 3 p.m. | Seminar “Multidisciplinary Perspectives for Economic Sociology”

The Research Center in Economic and Organization Sociology (SOCIUS), of the Unit Research in Social Sciences and Management (CSG) of the Lisbon School of Economics and Management (ISEG) of Universidade de Lisboa, organizes, on July 23, 2019, (Staples Room, Quelhas Building), the Seminar “Multidisciplinary Perspectives for Economic Sociology”.

Under the coordination of Professor José Maria Carvalho Ferreira, the seminar presents the talks:

Educação, trabalho e novas tecnologias e comunicação na América Latina

Speaker: Bernardo Bom fim Mariana (University of Brasília, Brazil)

A reforma trabalhista no Brasil e os desafios de representatividade da Central Única dos Trabalhadores (CUT)

Speaker: Bernardo Bom fim Mariana (University of Brasília, Brazil)

Condições dos trabalhadores na cibercidade e seus impactos nos estudos arquitectónicos

Speaker: Paulo Humberto Soares de Oliveira Junior (Federal University of Rio de Janeiro, Brazil; Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Barcelona, Spain) and Ynaê de Oliveira Bomfim (Federal University of Rio de Janeiro, Brazil; University Ramon Llull - La Salle Barcelona, Spain)

Free entrance!